Szokująca kampania "One decision" wyprodukowana przez Redcastle Productions to pomysł na kampanię społeczną, która ma uchronić przed tragicznymi udarami cieplnymi małych dzieci i uświadomić rodziców aby nie zostawiali dzieci w samochodzie nawet na 15 minut, bo może się to skończyć tragicznie.Wystarczy tylko 15 minut w zamkniętym, nagrzanym samochodzie, aby dziecko doznało zagrażających życiu urazów mózgu i nerek. Gdy temperatura ciała osiąga 40 stopni Celsjusza, narządy wewnętrzne przestają działać. Przy temperaturze ok. 41,5 stopni, dziecko umiera.
W poniższym filmie matka zamyka dziecko podczas upału w aucie i sama udaje się na zakupy. Nikt z przechodniów nie reaguje na płacz dziecka, dopiero nieprzytomnego chłopca zauważa mężczyzna, który wybija w aucie szybę aby wydostać dziecko. Kiedy dookoła zebrał się tłum, wtedy dopiero pojawia się matka.
Obejrzycie ten wstrząsający film, przygotowany na potrzeby kampanii.

Prześlij komentarz